Bolagets verksamhet ska vara att direkt eller indirekt utveckla, producera, äga, försälja, distribuera och licensiera film-, tv-, video-, spel-, musik-, konst- och andra mediaproduktioner, mjukvaror, dataspel, spelprodukter, interaktiva medier, leksaker, kläder och övrig konfektion, serietidningar, böcker, litterära och andra verk, utveckla, sälja och licensiera därtill hörande rättigheter och kringprodukter, bedriva konsultationer inom rörlig media och idka därmed förenlig verksamhet.
2024-12* | 2023-12* | |
---|---|---|
Omsättning (tkr) | ||
Rörelseresultat, EBIT (tkr) | -18 599 | -4 426 |
Resultat efter finansnetto (tkr) | -18 585 | -4 425 |
Årets resultat (tkr) | -18 585 | -4 425 |
Summa tillgångar (tkr) | 4 113 | 854 |
Antal anställda |
2024-12* | 2023-12* | |
---|---|---|
Omsättning (tkr) | ||
Rörelseresultat, EBIT (tkr) | -18 599 | -4 426 |
Resultat efter finansnetto (tkr) | -18 585 | -4 425 |
Årets resultat (tkr) | -18 585 | -4 425 |
TILLGÅNGAR | 2024-12* | 2023-12* |
---|---|---|
Anläggningstillgångar (tkr) | ||
Omsättningstillgångar (tkr) | 4 113 | 854 |
Tillgångar (tkr) | 4 113 | 854 |
SKULDER, EGET KAPITAL OCH AVSÄTTNINGAR | 2024-12* | 2023-12* |
---|---|---|
Eget kapital (tkr) | 1 608 | 852 |
Obeskattade reserver (tkr) | ||
Avsättningar (tkr) | ||
Långfristiga skulder (tkr) | ||
Kortfristiga skulder (tkr) | 2 505 | 2 |
Skulder och eget kapital (tkr) | 4 113 | 854 |
2024-12* | 2023-12* | |
---|---|---|
Löner till styrelse & VD (tkr) | ||
Varav tantiem till styrelse & VD (tkr) | ||
Löner till övriga anställda (tkr) | ||
Varav resultatlön till övriga anställda (tkr) | ||
Sociala kostnader (tkr) | ||
Utdelning till aktieägare (tkr) |
2024-12* | 2023-12* | |
---|---|---|
Antal anställda | ||
Omsättning per anställd (tkr) | ||
Personalkostnader per anställd (tkr) | ||
Vinstmarginal | 0.0% | 0.0% |
Soliditet | 39.1% | 99.8% |
Kassalikviditet | 164.2% | 42700.0% |
Bolagets verksamhet ska vara att direkt eller indirekt utveckla, producera, äga, försälja, distribuera och licensiera film-, tv-, video-, spel-, musik-, konst- och andra mediaproduktioner, mjukvaror, dataspel, spelprodukter, interaktiva medier, leksaker, kläder och övrig konfektion, serietidningar, böcker, litterära och andra verk, utveckla, sälja och licensiera därtill hörande rättigheter och kringprodukter, bedriva konsultationer inom rörlig media och idka därmed förenlig verksamhet.